Bila Masa Yang Sesuai Untuk Membeli Emas??

Ramai orang tertanya-tanya bila masa yang sesuai untuk membeli emas? Bila anda bertanya kepada saya jawapan yang saya berikan adalah SEKARANG

Adakah sesuai harganya nak beli sekarang? Jawapan saya SESUAI

Kenapa saya katakan demikian? cuba perhatikan carta SPOT GOLD di bawah

Masa sesuai beli emas dinar - spot gold


Carta ini adalah pergerakan emas dari Mac 2001 hingga Mac 2011. Dapat di perhatikan pada Mac 2001, harga emas hanya berada pada paras lebih kurang USD 255.000 / oz. Dan 10 tahun kemudian, harga emas telah mencecah ke paras lebih kurang USD 1435.00 / oz. Kenaikan hampir 5 kali ganda. (1 oz bersamaan 28.3495g).

Secara purata, kenaikan emas ini adalah sebanyak 30% setahun. Jadi, mulakan sekarang. Jangan menyimpan wang kertas yang tidak diback-up oleh mana2 logam. Nilai wang akan susut akibat inflasi. Bertukarlah kepada emas. Protect your wealth. Ini kerana emas adalah logam terpilih dan matawang sunnah. Ia sudah dijanjikan oleh Allah sebagai simbol kekayaan.

Sekiranya anda ingin memulakan simpanan emas anda, saya merupakan authorise dealer of Public Fine Gold International Sdn Bhd. Harga emas bar yang kami jual adalah dibawah harga pasaran emas di Malaysia. Sila rujuk http://www.fgjam.org.my/ bagi mengetahui harga pasaran emas di kedai2 emas di seluruh Maalaysia.

Sekiranya anda ingin mengetahui mengenai harga gold bar yang kami jual, anda boleh merujuk pada sidebar blog ini atau di laman web rasmi Public Gold : http://www.publicgold.com.my/ di mana harga tersebut diupdate setiap 20 minit.

Untuk melihat produk-produk emas yang dikeluarkan oleh Public Gold [sila klik disini].

Untuk sebarang kemusykilan/pertanyaan
Sila hubungi / SMS saya di talian : 013-2294737 Azhar
atau E-mail : trade.emas@gmail.com

0 Comments to "Bila Masa Yang Sesuai Untuk Membeli Emas??"

Post a Comment

© Copyright Reserved Trader Emas | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft