27 Mac 2011

Assalamualaikum W.B.T...

Pada tarikh 27 Mac 2011, bermula secara rasminya saya sebagai dealer Public Gold setelah saya menghadiri Public Gold Entrepreneurship Programme bagi dealer-dealer baru.

Speaker pada program/training tersebut adalah En. Syukor Hashim & Dr. Azahari Othman a.k.a Dr. Luv (Salah seorang pengajar AF semasa musim Mawi dulu). Pelbagai ilmu & pengetahuan baru & bermanfaat telah diperolehi dari otai-otai Public gold ini. Terima kasih kepada speaker yang telah menyampaikan ilmu-ilmu ini.

Dealer pelaburan perniagaan Public Gold Emas
Sijil disampaikan oleh speaker En. Syukor Hashim
(No. Agen dealer yang diperolehi juga agak menarik A5515)

Setelah menghadiri program/training ini, semangat saya makin berkobar-kobar untuk berjaya sebagai seorang agen Public dealer disamping mendidik masyarakat betapa pentingnya kita menyimpan/melabur di dalam EMAS ini. Saya juga berharap agar suatu hari nnti saya juga akan menjadi seperti speaker-speaker ini.. InsyaAllah... 

0 Comments to "27 Mac 2011"

Post a Comment

© Copyright Reserved Trader Emas | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft